+38 068 848 68 86

  • Мій кабінет
    • Оформити замовлення
    • Відстеження замовлення
    • Кошик
JeanshopJeanshop
  • Головна
  • Магазин
    • ЧОЛОВІЧИЙ ОДЯГ
      • Джинси
      • Куртки, пуховики
      • Пиджаки
      • Толстовки
      • Футболка
    • ЖІНОЧИЙ ОДЯГ
      • Джинси
      • Куртки, пуховики
      • Піджаки
      • Комбінезони
      • Толстовки
      • Плаття
      • Футболки
      • Шорти
  • АКЦІЇ
  • Блог

Історія джинсових брендів: LEVI’S

Jeanshop
Кві 21, 2022 Історія 0 коментарів

Мода 60-70х років запам’яталася нам повальним захопленням блакитними джинсами. Найпопулярнішими на теренах СРСР були модні джинси Levi’s. Заснована в 1853 році, компанія Levi Strauss Co спочатку була створена як філія компанії братів Леві Штраус New York dry goods business на західному узбережжі Сполучених Штатів в Сан-Франциско штат Каліфорнія. І лише в 1873 році був зареєстрований патент на перші джинси, причому на ім’я Джекобса Девіса, емігранта з Прибалтики, який став і керівником і дизайнером швейного виробництва, роль якого у становленні бренду ще недостатньо оцінена нами.

Компанія Levi’s розробила новий революційний крій, використовуючи результати вимірювань понад 60 000 жінок.

У 1970 році була спроба публічного розміщення акцій компанії, але на сьогодні вона, як і раніше, належить і контролюється нащадками Леві Штраус. Корпоративна штаб-квартира знаходиться в Levi’s Plaza в Сан-Франциско, Levi Strauss & Co є всесвітньою корпорацією, заснованою у трьох географічних підрозділах: Levi Strauss Америки (LSA), що базується у штаб-квартирі Сан-Франциско, Levi Strauss Європи, Близького Сходу та Африки (LSEMA), що базується в Брюсселі, а також Азіатсько-Тихоокеанського відділу (APD), що базується у Сінгапурі. У компанії працює штат приблизно з 10500 чоловік по всьому світу. У 60-70-х роках XX століття, коли у світі панувало повальне захоплення блакитними джинсами, що стало каталізатором бренду, у справах компанії стався значний підйом. Levi Strauss, під керівництвом Уолтера Хааса молодшого, Пітера Хааса, Еда Комбса та Мела Бачарач, розширюють лінію одягу шляхом додавання нових моделей, слідуючи модним тенденціям, у тому числі і починають виробництво варених джинсів, набувають найбільшої канадської компанії з виробництва одягу Great Western Gar .

Мода на джинси та джинсовий одяг сприяла стрімкому розширенню виробничих потужностей, у 1964 році компанія мала 16 заводів на території США, а у 1974 – 63 заводи у США та 25 за кордоном.

Але 90-ті роки виявилися надто тяжкими для бренду. Конкуренція з боку інших торгових марок та дешевша продукція з-за кордону змусили компанію закрити частину американських фабрик та почати використовувати офшорні договори субпідряду. В 1991 вибухнув скандал, пов’язаний з виробництвом джинсів на Північних Маріанських островах. Компанія Tan Holding Corporation, керована сім’єю Тан, де відшивались джинси Левіс, використовувала працю китайських робітників за жахливих умов, таких як 7 денний робочий тиждень та 12 годинна зміна, нестерпні умови проживання та інші приниження.

Одним із суттєвих недоглядів компанії, і це визнають керівники Левіса, є те, що вони пропустили важливі тенденції моди, що зросли за останні роки вимоги до джинсової промисловості. У середині 90-х особливим попитом почали користуватися джинси, що облягають, з дизайнерськими прикрасами, які поширювалися через розкішні бутики і дорогі універмаги. Прикладом можуть бути джинси від “7 for All Mankind”, “True Religion”, які продавалися в шість і більше разів дорожче, ніж джинси Levi’s.

Катастрофа Левіс вважається однією з найбільших в американському діловому одязі. Результатом того, що компанія не зуміла скористатися бумом дизайнерської джинсування, стало зниження продажів більш ніж на 40%, що змусило закрити десятки фабрик і звільнити майже половину робітників (7600 чоловік за 5 років). Як сказав Девід Вульф, креативний директор групи Doneger, фірми Fashion Consulting у Манхеттені, вони мали тільки схопитися на підніжку, але вони її навіть не розгледіли.

Тим не менш, компанії вдалося досягти стабілізації. У 2002 році Левіс розпочав тісне співробітництво з торговельною мережею Walmart, виробляючи спеціальну лінію Signature jeans, які продавалися в магазинах США, Канади, Індії, Пакистану та Японії.

У 2010 році було продано більше мільйона джинсів нової лінії з деніму Levi’s Curve ID. Компанія Левіс, використовуючи результати вимірювань понад 60000 жінок з різними фігурами та розмірами, розробила принципово новий революційний крій, який враховує не лише розміри, а насамперед особливості жіночих фігур. При розробці нових сезонних колекцій тепер використовуються результати опитувань жінок про їх переваги, висоту лінії талії, ширину штанин та інше. Відвідавши віртуальну примірювальну на веб-сайті Levi.com, можна більше дізнатися про філософію «форма, а не розмір», що лежить в основі лінії Levi’s Curve ID та самостійно визначити тип свого тіла.

Сьогодні основна частина джинсів відшивається поза США, вироби дорожчих стилів, як і раніше, виготовляються біля США.


Оцените статью
Levi’sкласика
Jeanshop

Історія джинсових брендів: LeeПопередній пост
Історія джинсових брендів: MontanaНаступний пост

Залиште свій коментар Скасувати відповідь

ОТРИМАЙТЕ КУПОН ЗІ ЗНИЖКОЮ!

Підпишіться на наші новини і отримаєте купон зі знижкою 10% на покупки.

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Біла Церква, Бердичів, Вінниця, Дніпродзержинськ, Дніпропетровськ, Житомир, Запоріжжя, Київ, Кременчук, Кривий Ріг, Луцьк, Суми, Львів, Маріуполь, Ніжин, Миколаїв, Одеса, Полтава, Прилуки, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Феодосія, Харків, Черкаси, Хмельницький, Чернігів

ЧИТАЙТЕ НАС В ІНСТАГРАММ

ІНФОРМАЦІЯ

  • Правила та умови
  • Доставка товару
  • Оплата товару
  • Повернення і обмін товару
  • О магазине Jeanshop
  • FAQs

Контакты

Украина Тел: +38 097 245 92 55 Email: [email protected]
©2020 Jeanshop
  • Українська
  • Русский