Інтернет-магазин JEANSHOP працює у правовому полі України та керується Законом України «Про захист прав споживачів».
Відповідно до закону, товар належної якості можна повернути назад у магазин протягом 14 днів за умови, що ви ним не користувалися.
Повернути товар у магазин можна якщо:
- його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували;
- пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;
- є в наявності касовий або товарний чек.
Якщо всі ці умови дотримані, вам повернуть або поміняють товар, куплений у нашому інтернет-магазині.
Способи повернення товару:
Якщо товар отримано в одному з наших магазинів
В даному випадку повернути товар належної якості потрібно принести в той же магазин, де він був отриманий
Для возврата денежных средств за товар необходимо иметь при себе:
- Товар у первинній упаковці з цінником.
- Чек про оплату товару.
- Документ, що посвідчує особу (паспорт, права водія, пенсійне посвідчення).
Якщо товар через “Укрпошту”, “Нову пошту”
Цей спосіб повернення товару може бути використаний клієнтом по всій території України. Товар та документи для повернення коштів необхідно надіслати «Укрпоштою», або «Новой поштою» простим поштовим відправленням за адресою: ВАША АДРЕСА.
Товар, який підлягає поверненню, необхідно запакувати у непошкоджене пакування відповідно до вимог «Укрпошти». Крім цього, товар, що повертається, повинен бути упакований в упаковку інтернет-магазину (з найменуванням, брендом, розміром, кольором).
Для повернення товару та коштів необхідно надіслати разом із поштовим відправленням товару наступні документи:
- Заява на повернення
- Копії рахунку та чека про оплату
- Копії паспорта та ідентифікаційного коду
Вимоги Клієнта про обмін Товару або повернення коштів підлягають задоволенню протягом 10 днів з моменту отримання заявки від клієнта (передплата, без відвантаження товару) або надходження товару до офісу інтернет-магазину JEANSHOP (оплата за фактом отримання товару).
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій щодо якості товару в індивідуальному порядку, Клієнту необхідно направити письмове звернення, використовуйте форму зворотного зв’язку на сторінці з контактами, докладно виклавши проблему, що виникла з товаром. Претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту її отримання.
При поверненні або обміні товару, вартість доставки та витрати на пересилання Замовлення не відшкодовуються.
Зверніть увагу, що речі повинні надсилатися простими посилками (без накладного платежу). Претензії щодо товару, повернутих іншим видом поштового відправлення, не приймаються.